[Show all top banners]

Shantipriya

More by Shantipriya
What people are reading
Subscribers
:: Subscribe
Back to: Kurakani General Refresh page to view new replies
 खण्डित राजनीति र 'राष्ट्रिय एकता’
[VIEWED 2102 TIMES]
SAVE! for ease of future access.
Posted on 05-25-11 10:53 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Excellent and Right Arguments by युवराज घिमिरे

www.nayapatrika.com/the-view/7049-%E0%A4%96%E0%A4%A3%E0%A5%8D%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%A4-%E0%A4%B0%E0%A4%BE%E0%A4%9C%E0%A4%A8%E0%A5%80%E0%A4%A4%E0%A4%BF-%E0%A4%B0-%26%23039%3B%E0%A4%B0%E0%A4%BE%E0%A4%B7%E0%A5%8D%E0%A4%9F%E0%A5%8D%E0%A4%B0%E0%A4%BF%E0%A4%AF-%E0%A4%8F%E0%A4%95%E0%A4%A4%E0%A4%BE%E2%80%99.html

मुलुकमा आन्दोलनको 'सिजन' सुरु भएको छ । बाहुन र खस-क्षत्री समाजले आफूलाई पीडितका रूपमा प्रस्तुत गर्दै जनजातिका रूपमा सूचीकृत गरिनुपर्ने मागका साथ उपत्यका र नेपाल बन्द गरे । जातीयताका आधारमा राज्य निर्माण र अन्य विशेषाधिकार तथा अग्राधिकार सुनिश्चित गर्न वर्गसंघर्षका पक्षधर तथा क्रान्तिकारी शक्तिहरू नै लागिपरेपछि त्यसले प्रतिक्रिया जन्माउँदैन भन्न सकिन्न । अहिले त्यही भएको छ । र नेपालमा नेपाली हैन, १०३ जात तथा जाति आफ्नो पहिचान खोज्न र स्थापित गर्न प्रयासरत छन् । नेपाली राष्ट्रियताबाहिर उनीहरूको अस्तित्व हुँदैन भन्ने कुरालाई न नेपाली राजनीतिक दलले न संविधानसभाले निणर्ायक रूपमा भन्न सकेको छ ।

दातृ निकायहरूले (सबैले हैन) सम्भावित परिणाम बुझेर या नबुझेर जातीयतामा आधारित आन्दोलन र संगठनलाई समर्थन गरे बीचमा, यद्यपि अहिले उनीहरू त्यसबाट अलग्गिने प्रयासमा छन् । उता भारतकै केही कथित समाजवादीहरूले नेपालको जातीयतामा आधारित राजनीतिलाई 'जनजातिकरण' को स्वागतयोग्य नमुनाका रूपमा प्रस्तुत गर्दै आएका छन् । खस र बाहुन तथा १०३ जातिको अवश्यंभावी आन्दोलनले मुलुकलाई कहाँ पुर्‍याउला, त्यो उनीहरूभन्दा नेपालीको चासो बन्नुपर्छ । 'समावेशी' राजनीतिलाई ०६२/६३ पछिको आन्दोलनको मौलिक विशेषता मान्ने आन्तरिक र बाह्य शक्तिहरूले पुरानो राज्य ध्वस्त पार्ने क्रममा २/३ जातिलाई आम रूपमा विस्थापित गर्ने नीति अपनाउँदा र बाँकीलाई आफ्नो अधिकारका नाममा उनीहरूविरुद्ध उभ्याउँदा समाजमा वर्तमान द्वन्द्वको स्थिति पैदा भएको हो ।

नारामा कथित उपल्ला जातिको तर व्यवहारमा राजनीतिक दलहरूको नेतृत्व तहमा -माओवादीलगायत) बाहुन-क्षेत्रीकै वर्चस्व रहँदा नारा र व्यवहारबीचको अन्तर र द्वन्द्व दुवै स्पष्ट हुन्छ । यदि नेपालका सन्दर्भमा जात र वर्ग पर्याय हुन् भने प्रचण्ड, बाबुराम भट्टराईलगायत नेताले सल्लाहकारको हैसियत ग्रहण गरेर अरूका लागि अनुकरणीय उदाहरण पेस गर्नु उपयुक्त हुँदैन र ?

नेपालको राजनीति र त्यसको उग्र प्रभुत्व रहेको नेपाली समाज अहिले विखण्डनको प्रक्रियामा छ । स्वस्थ प्रतिस्पर्धालाई राजनीतिक रूपमा निरुत्साहित गरिएको अवस्था छ अहिले । जातीय संख्याका आधारमा उनीहरूको प्रभुत्व स्वीकार गर्ने दलहरूले साना, सीमान्तकृत जात र जातीयताका आधारमा सकारात्मक विभेद तथा प्रतिनिधित्वको कुरा उठाएकै छैनन् । उता भौगोलिकताका आधारमा सुरु गरिएको 'एक मधेस एक प्रदेश'मा त्यहाँका आदिवासी थारू तथा महिला, अल्पसंख्यक र दलितहरूको हकहित कसरी सुरक्षित गर्ने भन्नेबारे मधेसकै प्रमुख दल मौन छन् । गणतन्त्रका नाममा 'बिर्ता' प्रवृत्तिकै पृष्ठपोषण गरिरहेका छन् उनीहरू, 'हाम्रो बिर्तामा के गर्ने त्यो अरूको चासो हैन' भन्ने सन्देशका साथ । 

तर, प्रजातन्त्र कानुन, मान्यता र जवाफदेहिता को व्यवस्था भएकाले द्वैध मान्यताका लागि स्थान हुँदैन त्यसमा । अहिलेको १४ जेठमा संविधान जारी हुने आसमा कतिले त्यहाँ आफ्नो हक, अधिकार सुनिश्चित गर्न पहिल्यै आन्दोलनका मिति र कार्यक्रम तय गरेको देखिन्छ । तर, माग कोसँग गर्ने ? के संविधानसभाले या त्यसको आसनबाट दिइएको कुनै आश्वासनको अर्थ या औचित्य होला त अहिले ? या निरन्तर आफ्नो आश्वासन पूरा गर्न असफल ठूला राजनीतिक दलहरूलाई फेरि विश्वास गर्ने अवस्था छ त ? अनि माग कोसँग राख्ने ? लक्ष्मण खड्का र सरकारको उच्चतम ओहोदामा आसिन व्यक्तिको विश्वासनीयतामा कुनै अन्तर छैन आमनेपालीका नजरमा । राजनीतिक नेतृत्वले विश्वसनीयता गुमाउँदा मुलुकको साख गिर्छ । र हरेक असफल सरकारले पुरानो सत्ता नै राम्रो भएको आभास दिने गर्छ ।

१२ बुँदेपछि 'राष्ट्रिय सहमति' का ठेकेदार ठूला दलहरूले मुलुकको अस्तित्व, अखण्डता र छवि सबैमा खतरा पुर्‍याएका छन् । सबै जातका फूलबारी भनिएको या कल्पना गरिएको नेपालमा 'नेपाली पहिचान' का पक्षधर भनेर कुनै मौजुदा राजनीतिक दललाई स्वीकार गर्न सक्ने स्थिति छैन अहिले । मुलुकको अर्थतन्त्र धराशयी भइसकेको छ । भारतीय मुद्रासँग प्रत्यक्ष रूपमा 'पेग' गरिएको र अन्तर्राष्ट्रिय जगत्ले असफल नभनेकाले मात्र नेपाल 'असफल राष्ट्र'को सूचीमा नआएको हो । के संविधानसभाका ठूला दलले यसबारे सोचेका छन् ? या त्यो स्थितिमा मुलुकलाई पुर्‍याएकोमा उनीहरूलाई इनामस्वरूप संविधानसभाको निरन्तरता दिने ?

'लोकतान्त्रिक संविधान र व्यवस्थामामा जवाफदेहिता  अवश्य हुन्छ निणर्ायक मान्यता, नीति र सिद्धान्तका रूपमा । त्यसैले त्यस्तो व्यवस्था र संविधान निर्माणको थलो संविधानसभाले जवाफदेहिता  नलिईकन म्याद थप प्रस्ताव पारित हुने या पारित भएकै आधारमा जनताले त्यसलाई स्वीकार गर्नेछन् भन्ने धृष्टता राख्नुहुँदैन । संविधानविहीन अवस्था सिर्जना गर्ने, अनि त्यो अवस्था मुलुकका लागि घातक हुन्छ भन्ने आतंक सिर्जना गरेर आफैँलाई रक्षकका रूपमा प्रस्तुत गर्ने पोहोरको फोहोरी खेल फेरि सुरु गरेका छन् खासगरी माओवादी र एमालेको एउटा पंक्तिले । नालायक र अक्षम नेतृत्व या एउटा निश्चित अवधिका लागि चुनिएको संविधानसभा जिम्मेवारी पूरा गर्न नसकेकै आधारमा अजम्मरी रहनुपर्छ भन्ने सोच अधिनायकवाद या सर्वसत्तावादमा मात्र हुन्छ । प्रजातन्त्रको एउटा मौलिक चरित्र संसद्को आवधविक निर्वाचन पनि हो । संविधानले निर्धारण गरेको त्यसको आयु जनताकहाँ नगई आफैँले थप्ने अपराधलाई सर्वोच्चका ३ न्यायाधीशले वैधानिक भनेको भए तापनि मुलुकले र अन्तर्राष्ट्रिय जगत्ले भने स्वीकार गर्नेछैन ।

वर्तमान संविधानसभाको म्याद तीन दिन मात्र छ आजदेखि । यदि ठूला दलका ठूला नेताहरू साँच्चै यसै सदनबाट संविधान ल्याउन चाहन्छन् भने उनीहरूले कमसेकम आफूमा न्यूनतम नैतिकता, गम्भीरता र इमानदारी रहेको अनि पद र भत्ताको लोभले मात्र सदनको निरन्तरता नखोजेको प्रमाण दिनुपर्छ । माओवादी कांग्रेस र एमालेका अध्यक्ष तथा संसदीय दलका नेताहरूले असफलताको सम्पूर्ण जवाफदेहिता लिएर सार्वजनिक जीवनबाट अवकाश लिने सर्त माने त्यसले जनतालाई केही हदसम्म आस्वस्त गर्न सक्छ । यो सर्त गत वर्षभन्दा बढी अहिले सान्दर्भिक हुन पुगेको छ । त्याग र नैतिकता नभएका नेताहरूका जाली कुराले राजनीतिको चरित्र र स्वरूप फेर्न सक्तैन ।

अहिलेको अवस्थामा दलहरू चोइटिएका छन् । माआवादीभित्र तीन धार छन् । प्रचण्डले वैद्यलाई प्रतिनिधित्व नगर्ने अवस्था छ । त्यस्तै प्रधानमन्त्री तथा पार्टी अध्यक्ष खनालले माधव नेपाल र ओलीलाई प्रतिनिधित्व गर्दैननन् । नेपाली कांग्रेसमा त्यही हाल छ । सुशील कोइरालाले बिपीलाई प्रतिनिधित्व गर्दैैनन्, बरु मर्ने वेलामा ०४७ सालको संविधानलाई ध्वस्त पारेकोमा सार्वजनिक रूपमा पछुताउ व्यक्त गर्न नसकेका गिरिजाप्रसाद कोइरालालाई प्रतिनिधित्व गर्छन् । तर, भावी नेपालको राजनीतिमा नेपाली कांग्रेसको भूमिकाबारे उनी स्पष्ट छैनन् । अनि कुन आधारमा जनताले उनीहरूलाई आफ्नो या मुलुकको भाग्यको जिम्मा दिने ?


 


Please Log in! to be able to reply! If you don't have a login, please register here.

YOU CAN ALSO



IN ORDER TO POST!




Within last 200 days
Recommended Popular Threads Controvertial Threads
TPS Re-registration
What are your first memories of when Nepal Television Began?
निगुरो थाहा छ ??
ChatSansar.com Naya Nepal Chat
TPS Re-registration case still pending ..
Basnet or Basnyat ??
Sajha has turned into MAGATs nest
NRN card pros and cons?
Do nepalese really need TPS?
कता जादै छ नेपाली समाज ??
Will MAGA really start shooting people?
Democrats are so sure Trump will win
मन भित्र को पत्रै पत्र!
Top 10 Anti-vaxxers Who Got Owned by COVID
I regret not marrying a girl at least for green card. do you think TPS will remain for a long time?
TPS Work Permit/How long your took?
काेराेना सङ्क्रमणबाट बच्न Immunity बढाउन के के खाने ?How to increase immunity against COVID - 19?
Breathe in. Breathe out.
3 most corrupt politicians in the world
Dementia Joe has been selected to become the next President
Nas and The Bokas: Coming to a Night Club near you
Mr. Dipak Gyawali-ji Talk is Cheap. US sends $ 200 million to Nepal every year.
Harvard Nepali Students Association Blame Israel for hamas terrorist attacks
TPS Update : Jajarkot earthquake
NOTE: The opinions here represent the opinions of the individual posters, and not of Sajha.com. It is not possible for sajha.com to monitor all the postings, since sajha.com merely seeks to provide a cyber location for discussing ideas and concerns related to Nepal and the Nepalis. Please send an email to admin@sajha.com using a valid email address if you want any posting to be considered for deletion. Your request will be handled on a one to one basis. Sajha.com is a service please don't abuse it. - Thanks.

Sajha.com Privacy Policy

Like us in Facebook!

↑ Back to Top
free counters